Servis Audi

V našem autorizovaném servisu Audi na váš vůz vždy dohlédne odborně vyškolený tým. Před každou motoristickou sezonou prověříme funkčnost nejvíce zatěžovaných součástí Vašeho Audi, jako jsou např. brzdy, osvětlení, podvozek, startovací baterie, klimatizace a kola. Zda je vše v pořádku, ověříme zkušební jízdou. Doporučujeme Vám také využít služby našeho Audi Pneuservisu se širokou nabídkou kompletních kol a pneumatik s PneuGarancí, a možnost výhodného nákupu dokonale funkčního příslušenství.

 


 

 

 

 

 

 

Audi Pneuservis

V rámci Pneuservisu vám na vašem Audi bude provedena výměna zimních kol na letní, kontrola stavu disku a pneumatik, vč. hloubky dezénu. Kontrola tlaku v každé pneumatice. Umytí a uskladnění všech kol na jednu sezonu. Ekologická likvidace opotřebovaných pneumatik. S placenou verzí zákaznické karty MyCard Service+ získáváte 2x ročně výměnu kompletních kol a další výhody.

Ne každá pneumatika obstojí a stane se Audi originální pneumatikou

Měřítka pro naše pneumatiky jsou výrazně přísnější než zákonné předpisy. Základní požadavky na bezpečnost a ekologickou nezávadnost pneumatik pokrývají 3 faktory na energetickém štítku EU - spotřeba paliva, přilnavost za mokra a vnější hlučnost.

S programem Audi PneuGarance získáte slevu až 70 % z ceny pneumatiky, na níž je garance uplatňována. Výše slevy (stejně jako doba platnosti záruky) závisí na hloubce zbytkového dezénu, přičemž limitem je 5 mm. Slevu můžete uplatnit pouze v případě, že nakoupíte novou pneumatiku u autorizovaného prodejního nebo servisního partnera Audi, cena nové pneumatiky bude snížena o poskytnutou slevu.

Více o pneuservisu Audi

 


 

 

MyCard

Moje výhody. Můj servis.

Audi MyCard: Nový program výhod. Majitelé vozů Audi (fyzické osoby) mají nyní skvělou příležitost získat zákaznickou kartu MyCard, která je vázaná na konkrétní vozidlo, a v rámci nového programu přináší spoustu výhod. Je jen na Vás, zda si vyberete bezplatnou verzi Service nebo si zvolíte rozšířenou placenou verzi Service+, která Vám umožňuje využívat další výhody. Mít MyCard se rozhodně vyplatí.

 

 

 

 

Servisní balíčky

Konec starostí s platbami za servis vozu.

S Audi Servisními balíčky si můžete předem zajistit výrobcem předepsané servisní úkony na 5 let nebo na vybraný počet ujetých kilometrů. Získáte tak dlouhodobou finanční jistotu a ochranu před případnými změnami cen práce i náhradních dílů.

Servisní balíčky Audi lze využít u nás v autorizovaném servisu Audi.

Zvolte si balíček přesně podle typu motoru a požadovaného rozsahu servisu – vše na míru vašemu vozu.

Servisní balíčky pro spalovací motory
Servisní balíčky pro elektriktromobily

 

 


 

 

Přímý příjem

Kompletní příjem vozidla do servisu s možností využití zvedáku přímo za vaší přítomnosti. Tuto službu provádíme zdarma v příjemném prostředí s asistencí odborného personálu. Během kontroly odhalíme případné nedostatky a ihned je s vámi konzultujeme.

Co zahrnuje Přímý příjem vozu?
✔ Společná kontrola vozidla přímo v místě servisu
✔ Důkladná prohlídka dle kontrolního seznamu výrobce
✔ Identifikace závad a sepsání zakázky
✔ Možnost nabídky originálního příslušenství, pneumatik a dalších doplňků

 


 

 

 

Testy kvality, servisní a dílenské akce

Majitelé vozidel často řeší, zda po skončení záruky využívat autorizovaný servis nebo neautorizovanou dílnu. Obecně panuje názor, že autorizované servisy jsou dražší, zatímco neautorizované nabídnou stejnou službu za nižší cenu. Pro získání autorizace však musí servis splnit řadu přísných kritérií – zajistit odborně vyškolený personál s pravidelným vzděláváním, disponovat kompletním technickým vybavením dle standardů výrobce a používat výhradně originální, důkladně testované náhradní díly.

Kvalita vozů Audi je neustále monitorována, a to včetně reklamací a výskytu specifických technických jevů. Audi aktivně předchází možným potížím zákazníků prostřednictvím servisních dílenských akcí (SDA), které nabízí preventivní řešení technických problémů zcela zdarma – bez ohledu na stáří vozu. Výrobce neomezuje provedení SDA záruční lhůtou, takže pokud váš vůz spadá do této akce, budete o tom informováni při návštěvě autorizovaného servisu. V neautorizovaných dílnách se k těmto informacím nedostanete! Navíc každé vozidlo zahrnuté do SDA je vždy bezplatně zkontrolováno.

 

 


 

 

Normované procesy

Veškeré servisní úkony jsou stanoveny výrobcem a jejich cena je pevně daná podle normovaných časů. To znamená, že zákazník platí pouze částku odpovídající těmto normám, bez ohledu na skutečně strávený čas opravou. I kdyby mechanik pracoval na vašem voze déle, než norma předepisuje, žádné dodatečné náklady vám účtovány nebudou.

 

 

 

 

 

 

 

Proškolený personál

Naši mechanici, servisní poradci i dílenští specialisté procházejí pravidelným školením, aby splňovali nejvyšší standardy odbornosti, které jsou podmínkou pro udělení certifikátu ISO 9001 značky Audi. Naše servisní vybavení v hodnotě několika milionů korun odpovídá nejmodernějším technologickým trendům. Během opravy pečlivě chráníme interiér vašeho vozu – volant, řadicí páku, sedadlo i koberec řidiče, a to pomocí ochranných potahů. Pro vaše pohodlí nabízíme příjemnou čekací zónu, kde se o vás naši zaměstnanci postarají po celou dobu servisu.

 


 

100% záruka na práci i díly

Na veškeré práce provedené v našem autorizovaném servisu Audi i na všechny Audi Originální díly®, které byly při opravě použity, poskytujeme záruku 2 roky – u některých dílů dokonce ještě delší. Pokud byste měli jakékoli pochybnosti nebo potřebovali reklamaci, nemusíte složitě hledat doklady. Všechny záznamy o opravách a servisních úkonech snadno dohledáme v našem zakázkovém systému. Díky znalosti servisní historie vašeho vozu pomáháme uchovat jeho hodnotu a zároveň eliminujeme zbytečné opakování úkonů, které již byly provedeny v jiném autorizovaném servisu kdekoliv v Evropě.

 

 

 

 

 

Servisní dílenské práce

Kvalitu vozů Audi, případné reklamace a výskyt specifických technických jevů neustále monitorujeme. Výrobce Audi se prostřednictvím servisních dílenských akcí (SDA) snaží předcházet možným komplikacím a nabízí preventivní technická řešení zcela zdarma, a to bez ohledu na stáří vozidla. Provedení SDA není podmíněno platnou zárukou – pokud je vaše vozidlo do této akce zařazeno, autorizovaný servis vás o tom vždy informuje. Tuto výhodu vám neautorizované servisy nezajistí.

Kontrola a oprava v rámci SDA je vždy zdarma, což dokazuje náš závazek ke spokojenosti zákazníků i dlouhodobé péči o vozy Audi, která nekončí prodejem ani uplynutím záruky.

 

 

 


 

 

Výhodné ceny za servisní úkony

Našim zákazníkům poskytujeme atraktivní ceny za servisní práce i originální díly. Nabízíme systém slev a speciálních akcí nejen pro majitele novějších vozů, ale také pro zákazníky s vozidly staršími 4 let, kterým chceme zajistit dostupný a kvalitní servis.

 



Objednání do servisu - Audi

Servis Audi

Telefon: 234 700 260

Pro objednání do autorizovaného servisu Audi využijte náš formulář. Nezapomeňte využít svou Audi MyCard a nebo se zeptejte našeho servisního poradce na výhody Audi Servisního balíčku. Jsme tu pro vás a se vším vám rádi pomůžeme!

* povinné údaje

KONTAKT

Auto Podbabská

IČ: 48030325
Pod Paťankou 217/1
160 00 Praha 6 - Dejvice
info@autopodbaba.cz

Recepce Škoda 
T: 234 700 200

Recepce Volkswagen
T: 234 700 260

Servis
Po - Pá: 7:00 - 19:00
So:         9:00 - 13:00

Prodej
Po - Pá: 8:00 - 19:00
So:         9:00 - 13:00

Ochrana osobních údajů
gdpr@autopodbaba.cz

Informace pro členy družstva

 

Reklamační řád je k dispozici na provozovně 

Non-stop asistenční služba
M: 603 888 311